Ads sponsored by Nuffnang

NATS HOLLER BOARD

Setiap Ahad @ Triways Sports Centre, Padang Jawa dari 8 - 10 PM...Jom Futsal!

Saturday, July 4, 2009

NATS Tennis: Performance Review 04.07.09

Dalam semangat Wimbledon yg sedang berlangsung, dua ahli NATS, Bo & Fadzli Sala berentap di gelanggang tenis di Kompleks Sukan UiTM.
Perlawanan bermula pd jam 8 pagi dan berlangsung selama 2 jam. Saingan hebat antara 2 pemain ini berakhir dgn keputusan Bo menang straight sets 6-4, 6 - 1. Set pertama sengit sehinggalah Bo "break" serve Fadzli pada kedudukan 4 - 3 & seterusnya menang
6 -4.

Set ke-2 pula Fadzli mula merasa hamstringnya ketat, lawannya mula mengambil kesempatan utk lead 4 - 0. Fadzli berjaya mendapat 1 game sebelum Bo mengakhiri saingan set kedua & seterusnya perlawanan.

Bo berjaya membalas semula kekalahan 2 minggu berturut2 sebelum ini kepada Fadzli. Apa2 pun, saingan minggu depan masih ada.
Jika ada ahli2 NATS yang ingin mula melibatkan sekali diri dalam arena tenis, silalah tinggalkan nama di ruangan komen. Sedikit gambar2 dari perlawanan minggu ini.

Eye on the ball...smash!!
Raring to hit "Fadzli's 130 mph special serve"

All smiles after a good game..

5 comments:

Padli Sala said...

yes..!! dh ada NATS tennis..
kpd ahli2 NATS yg lain.. marilah brjinak2 ngan tennis..

Bozord said...

tenis ke pen*s?? astarghfirullah

Shahrul said...

TENNIS??!!.....macam best...tapi kena belajar main lah dulu...apa kata ngkorang bagi free lessons..on saja...setakat ni kalo nak main video game boleh lah..

Masri said...

aku kalo pukul tenis semua keluar court
terus semua bersara awal taknak main ngan aku dah hahaha

m afnanz said...

aku tak larat angkat raket..