Ads sponsored by Nuffnang

NATS HOLLER BOARD

Setiap Ahad @ Triways Sports Centre, Padang Jawa dari 8 - 10 PM...Jom Futsal!

Sunday, November 22, 2009

Preview to NATS Sunday Futsal: 22nd November 2009

Sekali lagi, NATS Sunday Futsal muncul kembali! Minggu kali ini menjanjikan satu hidangan pesta futsal sehingga menjilat jari.

Kekecewaan minggu lepas dimana hanya 12 orang pemain sahaja yang turun padang (2 orang lagi tidak hadir walaupun kata confirm main) di harapa tidak akan meruntuhkan semangat pemain2 NATS pada minggu ini untuk beraksi.

Minggu ini NATS menerima kembali pemain2 yang sudah beberapa kali tidak bermain seperti Aznam (kecederaan siku tangan kiri), Shafiq (kecederaan buku lali), Syauqi (rehab makan keropok lekor)dan Mazleen (pergi mendapatkan treatment plasenta kerbau di Johor). Pemain lain yang muncul kembali juga ada lah Zarir dan Ari yang baru melengkapkan pergantungan 23.5 perlawanan kerana bergaduh dgn maskot pasukan lawan.

Mungkinkan malam ini akan menyaksikan pemenang pertama kali bagi NATS Player of The Week atau pemenang masih di kalangan yang menunjukkan semangat konsisten setiap minggu?

Di ingatkan pada pemain-pemain NATS yang sudah men-replykan "NAK" pada sms Shahrul untuk datang pada waktu yang di tetapkan iaitu 9 malam dan jika ingin menarik diri, silalah memberitahu awal2 untuk membolehkan pengganti di cari.

Juga diingatkan permainan NATS Sunday Futsal di bina atas semangat setiakawan. Oleh itu, semangat persahabatan mengatasi semuanya. Keep it clean but competitive.

Akhir kata, Majulah NATS utk semua.

2 comments:

Shahrul said...

Good Post! Ini amat bagus kalau boleh dibuat minggu demi minggu...nanti akan aku bagi ROSTER pada yang berkenaan yg main every week...majulah nats untuk semua...

Setiakawan

Bo the Nerd said...

yup...
kalau boleh bagi roster yg bermain,boleh bt aje preview...