Ads sponsored by Nuffnang

NATS HOLLER BOARD

Setiap Ahad @ Triways Sports Centre, Padang Jawa dari 8 - 10 PM...Jom Futsal!

Wednesday, April 29, 2009

Wedding Mazlan 3rd May









To all NATS,
dont forget Mazlan's Wedding on the 3rd May... and watch me as 'pengapit cute' hahaha...

6 comments:

Bo the Nerd said...
This comment has been removed by the author.
Bo the Nerd said...

Jadi pengapit utk amik berkat ke Leen?
Alhamdulillah...kau pun tak lama lagi kan?
Lukman naik jadi President
Jejaka-Jejaka Bujang NATS lah lepas nih..hehehe....

malin737 said...

haha...berkat x berkat... tugas adik yg kedua... apa2 pon kna abih blaja dulu...bru pikir.. Lukman naik jadi president Jejaka2 Bujang NATS.. hehe cool2

Keish said...

biar la dia abis belajar dulu.. lama lg nak abis tuwh..

Bo the Nerd said...

apalagi Leen...
Keish tunggu kau habis studies aje nih...
sure kau lebih semangat study lepas nih...

masri said...

mula2 cakap kat abg ko selamat kawenn
saori sesangat aku tak dapat datang
aku kena jalankan tanggungjawab sebagai anak menantu yang baik gi hantar mak mentua aku balik kuala kangsar malam sabtu dan ahad pagi terus balik shah alam balik
sampai shah alam terus demam tak boleh bangun hadoiiiii
akhir kata
Congratsss mazlan